1403/01/10

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

بیت کوین و اتریوم بالاترین رشد روزانه در یک هفته گذشته را تجربه کردند

بیت کوین و اتریوم بالاترین رشد روزانه در یک هفته گذشته را تجربه کردند

بیت کوین و اتریوم بالاترین رشد روزانه در یک هفته گذشته را تجربه کردند

دو ارز دیجیتال برتر بازار، بیت کوین و اتریوم، روز سه‌شنبه با بازیابی قیمت موفق شدند بیشترین رشد روزانه طی یک هفته گذشته را ثبت کنند.

به گزارش کوین دسک، بیت کوین با ۸.۸ درصد رشد در ۲۴ ساعت گذشته توانست قیمت خود را از حدود ۳۴,۲۰۰ دلار در روز گذشته به بالای ۳۷,۰۰۰ دلار در روز سه‌شنبه برساند.

ارز دیجیتال برتر بازار در لحظه نگارش این خبر در بالای ۳۷,۲۰۰ دلار معامله می‌شود و بیشترین بازدهی روزانه را در یک هفته گذشته به نمایش گذاشته است.

اتر نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ درصد افزایش یافت که بیشترین میزان رشد در یک هفته گذشته محسوب می‌شود. دومین ارز دیجیتال برتر از پایین‌ترین سطح خود در ۲۳ ماه مه به رشد ادامه داده و اکنون قیمت آن بالای ۲,۶۷۰ دلار است.

گونار جرو (Gunnar Jaerv)، مدیر ارشد عملیات شرکت فرست دیجیتال تراست (First Digital Trust)، گفت:

ما در این مدت شاهد بودیم که مشتریان نهادی ما علاقه روزافزونی را برای تقویت موقعیت‌های بلندمدت خود ابراز می‌کردند. حرکت بازار صعودی است.

رشد قیمت ارزهای دیجیتال همزمان با گزارش‌هایی است مبنی بر اینکه بانک مرکزی هند (RBI) روز دوشنبه بخشنامه‌ای را صادر کرد که بانک‌های تحت نظر این نهاد را از استناد به دستورالعمل ممنوعیت ارزهای دیجیتال مربوط به سال ۲۰۱۸ منع می‌کند.

این دستورالعمل در ابتدا مشتریان مرتبط با دارایی‌های دیجیتال را از خدمات بانکی سنتی محروم می‌کرد، اما سال گذشته دیوان عالی هند رأی به لغو آن داد.

رشد قیمت‌ها البته کمی افت کرده است، به‌طوری‌که بیت کوین به مقاومت روزانه حدود ۳۸,۰۰۰ دلار برخورد کرد و رشد اتر در ۲,۷۳۰ دلار متوقف شد.

نمای بازار ارزواچ

سایر ارزهای دیجیتال موجود در فهرست ۱۰ ارز برتر به‌لحاظ ارزش بازار نیز در ۲۴ ساعت گذشته بین ۳ تا ۱۳ درصد افزایش یافته‌اند. ریپل، یونی سواپ و دوج کوین بیشترین رشد را داشتند.

منبع: ارزدیــجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *