2024/04/19

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

بیت کوین در مسیر ریزش بیشتر !

با بالا رفتن طب خرید و فروش بیت کوین سایر ارز های دیجیتال حالا چند روزی است شاهد سقوط شدید در این بازار بوده ایم. تاثیر گذاری سایر شرکت ها و کمپانی های دنیا در روند قیمت بیت کوین نیز بی تاثیر نبوده است.

بیت کوین در مسیر ریزش بیشتر !

بیت کوین در مسیر ریزش بیشتر !


روند ریزش چند روز اخیر همچنان به خروج سرمایه از بازار ارز های دیجیتال انجامیده است و در لحظه نوشتن این خبر بیت کوین با قیمت 48800 دلار در صرافی های معتبر دنیا در حال خرید و فروش میباشد.

از واکنش بیل گیتس تا ایلان ماسک و سایر چهره های مطرح در مورد بیت کوین گرفته تا خروج 1 میلیارد دلار بیت کوین از صرافی کوین بیس حالا وزیر خزانه داری آمریکا در یک نشست خبری به انتقاد از بیت کوین پرداخت و آن را ناکارآمد خواند.

جنت یلن که به تازگی کرسی وزارت خزانه داری ایالات متحده را به دست گرفته است در اظهاراتی با انتقاد از بیت کوین گفته است که : 

” گمان نمیکنم که بتوان به طور فراگیر از بیت کوین به عنوان یک سازوکار پردازش تراکنش استفاده کرد”
او دلیل ناکارآمدی بیت کوین برای استفاده در تراکنش های بیت کوین را میزان انرژی مصرفی آن عنوان کرده است و آن را سرسام آور خوانده است.

یلن همچنین در سال 2018 در مجمع فینتک مونتریال گفته بود : ” من طرفدار بیت کوین نیستم و آن را گونه اثر بخشی از پول یا منبع پایداری ارزش نمی‌دانم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *