1403/01/10

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

بیتس استودیو بادز با قابلیت حذف نویز محیط و قیمت ۱۴۹ دلار رونمایی شد

بیتس استودیو بادز با قابلیت حذف نویز محیط و قیمت ۱۴۹ دلار رونمایی شد

شرکت بیتس در روز گذشته از ایربادز بدون سیم جدیدی به نام استودیو بادز رونمایی کرد. این ایربادز بدون سیم که دارای قیمت ۱۴۹٫۹۹ دلار است در سه رنگ قرمز، مشکی و سفید عرضه می‌شود. نگاهی به استودیو بادز نشان می‌دهد که طراحی ظاهری این ایربادز بدون سیم در مقایسه با پاوربیتس پرو کوچک‌تر است.

همچنین این ایربادز جدید دارای گیره‌هایی برای قرارگیری بهتر در گوش نیست و هیچ پایه‌ای را هم ندارد که در بیرون گوش قرار بگیرد. عدم استفاده از این بخش‌ها در طراحی ظاهری این ایربادز باعث شده است که بیتس استودیو بادز وزن کمی را داشته باشد و به‌راحتی در گوش قرار بگیرد.

کاربران علاقه‌مند به تهیه‌ی استودیو بادز هم‌اکنون می‌توانند که در کشور‌هایی مانند آمریکا و کانادا این ایربادز را از خود اپل یا دیگر فروشندگان پیش‌خرید کنند و این ایربادز در روز ۲۴ ژوئن (۳ تیر) به بازار عرضه خواهد شد.

بیتس استودیو بادز داری ویژگی‌هایی مانند حذف نویز محیط به صورت فعال و استاندارد IPX4 برای مقاوت در برابر آب و عرق بدن است. در ضمن کاربران می‌تواند با یک‌بار شارژ تا ۵ ساعت با روشن بودن قابلیت حذف نویز محیط به صورت فعال به آهنگ‌های مورد نظرشان گوش دهند.

بیتس استودیو بادز

البته اگر قابلیت حذف نویز محیط استودیو بادز خاموش باشد مدت زمان پخش آهنگ با این ایربادز افزایش می‌یابد و به ۸ ساعت می‌رسد. همچنین کاربران می‌توانند که این ایربادز را با استفاده از پورت USB-C شارژ کنند. متاسفانه باید بگوییم که بیتس استودیو بادز از شارژ شدن به صورت بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند و کاربران می‌توانند از هر کدام از ایرباد‌های این گوشی به صورت مستقل استفاده کنند.

نکته‌ی جالب توجه درباره‌ی بیتس استودیو بادز این است که کاربران می‌توانند هم در سیستم عامل iOS و هم اندروید از این ایربادز استفاده کنند. همچنین این ایربادز از قابلیت فعال‌سازی دستیار صوتی سیری با گفتن عبارت Hey Siri پشتیبانی می‌کند.

در ضمن کاربران در دستگاه‌های با سیستم عامل اندروید، می‌توانند از این ایربادز بیتس با همراه ویژگی‌های مانند Fast Pair و گوگل Find My Device استفاده کنند. بیتس در استودیو بادز از معماری جدیدی برای بخش آکوستیک آن استفاده کرده و این ایربادز دارای درایور‌های ۸٫۲ میلی‌متر است.

شرکت بیتس همچنین ادعا می‌کند که این ایربادز دارای جداسازی امواج استودیو قدرتمند و اعوجاج هارمونیک کم در تمامی فرکانس‌های صوتی است. در نتیجه کاربران می‌توانند در زمان استفاده از این ایربادز تمامی نوت‌های موسیقی را بشنوند.

  • آیا می‌دانستید قبل از اپل، اچ‌تی‌سی صاحب برند Beats بود

منبع: The Verge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *