بازار/ایران سلری از انتشار “گزارش حقوق و دستمزد بازار کار در سال 99” بر اساس اطلاعات دریافتی از 50 هزار نفر از شاغلان در 41 گروه شغلی مختلف از جمله بازاریابی، فروش، مهندسی و … در 31 استان کشور خبر داد.

برای تخمین رایگان حقوق بر اساس گزارش سال 99 کلیک کنید

ایران سلری محصولی از ایران تلنت در حوزه حقوق و دستمزد است که هرساله بر اساس آمار و اطلاعات دریافتی حاصل از مشارکت افراد، اقدام به انتشار اطلاعات حقوق و دستمزد در بازارکار می­نماید. به این صورت که پس از دریافت اطلاعات شما و تحلیل اطلاعات موجود در دیتابیس، حقوق شما تخمین زده شده و داده های مرتبط به شما ارائه خواهد شد.

میزان حقوق و دستمزد در بخش خصوصی از جمله مسائلی است که در آن شفافیت چندانی وجود ندارد.  برخی از کارفرمایان تمایل چندانی به ارائه اطلاعات در این زمینه ندارند. این کمبود اطلاعات و داده در حوزه حقوق و دستمزد، در زمان استخدام و یا جا‎‌به‌جایی کارکنان مشکل‌ساز بوده و کارفرما و کارجو با این سوال روبرو هستند که افراد با توانایی و تجربه مشابه، در سازمانی مشابه چقدر حقوق می‌گیرند؟

برای مشاهده حقوق افراد مشابه خود کلیک کنید

 مهم ترین اطلاعاتی که در این گزارش بدست می آورید شامل:

  1. وضعیت حقوق شما در استانی که در آن شاغل هستید

پس از وارد کردن اطلاعات حقوق و دستمزد، تخمینی از وضعیت بازار کار در استان شما و نیز حوزه تخصصی که در آن فعالیت میکنید ارائه خواهد شد.

 

  1. رنج حقوقی افراد مشابه شما در کشور

بر اساس الگوریتم هوشمندی که طراحی شده است شما می­توانید حقوق افراد با تجربه، تحصیلات، تخصص و مهارت مشابه به خودتان را مشاهده کنید.

  1. وضعیت حقوق شما در مقایسه با 3 فرد مشابه در کشور

در این بخش اطلاعات کاملا جزئی از مشخصات سه نفر که وضعیتی شبیه شما دارد، به شما ارائه می شود، توجه داشته باشید که منظور از فرد مشابه، فردی است که استان محل کار، گروه شغلی و رده شغلی مشابه شما دارد.

  1. مقایسه وضعیت حقوق زنان و مردان مشابه شما

در این بخش نموداری به شما ارائه خواهد شد که به تفکیک جنسیت داده هایی را در اختیار شما قرار می دهد.

 


درباره ایران سلری:

شرکت ایران سلری از سال 1392 با هدف ایجاد مرجعی جامع و شفاف از میانگین حقوق گروه‌های شغلی مختلف، گزارش‌هایی را تحت عنوان «گزارش حقوق و دستمزد» منتشر کرد. هدف اصلی از انتشار این گزارش‌ها، ایجاد شفافیت در مورد نرخ دستمزدها در بازار، کمک به کارجویان برای برنامه­ریزی شغلی، آگاهی از وضعیت بازارکار و موفقیت در مذاکرات حقوق و دستمزد است.