بازار/آیا می تونید با پایتون برنامه بنویسید؟ یا این که بلدید با یکی از ابزارهای موجود، یک بازی برای موبایل بسازید؟  کم و زیادش مهم نیست! بلدید؟

بیاید توی دوتا مسابقه، توانمندی خودتون را بسنجید و جایزه بگیرید، شاید مسیر جدیدی هم برای آیندتون باز شد.

استاد اپ برای تکمیل اکوسیستم آموزشی خودش و همینطور شناسایی افراد نوآور در دو بخش برنامه نویسی و بازی سازی، دوتا مسابقه برگزار می کنه.

ما می خوایم از بازی موبایلی برای افزایش هر چه بیشتر تاثیر آموزش استفاده کنیم. یه جوری که مردم همزمان با یادگیری، تفریح هم بکنن. پس به دنبال افراد خلاق و باحال می گردیم که توی این مسیر به ما کمک کنند.

همینطور به تعدادی برنامه آنلاین نیاز داریم که به مردم کمک کنه تعدادی از جالبترین پدیده های علمی را به صورت آنلاین خودشون تجربه کنن.

اگه بازی سازی بلدید توی مسابقه بازی سازی استاد اپ شرکت کنید، ما کمکتون می کنیم بازیتون کامل بشه، آماده عرضه بشه و به دست مخاطب برسه. شاید توی بازارهای بین المللی هم منتشر شد!!

اگه برنامه نویسی پایتون بلدید، برنامه های خواسته شده را بنویسید، ما کمکتون می کنیم به شکل درستی در اختیار مخاطب قرار بگیره و کمکش کنه بیشتر یاد بگیره.

البته جوایز خوبی هم در انتظار برترین شرکت کننده هاست

اگه خودتون بلدید، لینک مربوط به مسابقه را بزنید و شروع کنید، اگر هم کسی را میشناسید، این خبر را باهاش به اشتراک بگذارید. دنیای آموزش تغییر کرده و استاد اپ مشتاقانه تلاش می کنه به وظیفه خودش عمل کنه.

برای اطلاعات بیشتر درباره مسابقه بازی سازی کلیک کنید

 

برای اطلاعات بیشتر درباره مسابقه برنامه نویسی پایتون کلیک کنید