1403/01/10

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

افت ۱.۱درصدی شستا در آخرین روز هفته

افت ۱.۱درصدی شستا در آخرین روز هفته

افت ۱.۱درصدی شستا در آخرین روز هفته

به گزارش ارزی(Arzee.ir) به نقل از اقتصاد آنلاین،

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، مانند دو روز گذشته سرخ‌‌پوش شد و حدود 1.1درصد افت کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«شستا» معاملات امروز را متعادل و در محدوده 1240تومان آغاز کرد. ابتدا روند معاملات با شیب صعودی مواجه شد اما در مجموع قیمت خرید و فروش این سهام تا محدوده 1220تومان کاهش یافت.گفتنی است این نماد شاهد حدود 15میلیارد تومان ورود پولشد.

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد 12,280ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود 1.5 درصد کاهش یافته است. همچنین با دست به دست شدن حدود 91میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 12,330ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شستا» به حدود 113میلیارد تومان رسید. همچنین 84درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و 16درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود 64میلیون برگه سهم(71درصد) را افراد حقیقی و حدود 27میلیون برگه سهم(29درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها 9هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها 613هزار سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها همچنان 9هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها حدود سه میلیون سهم بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شستا6مرداد

برگرفته از سیگنــال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *