2024/04/18

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

اعضای تیم حقوقی تِرا از سمت خود استعفا کرده‌اند

اعضای تیم حقوقی تِرا از سمت خود استعفا کرده‌اند

مجموعه توسعه‌دهنده شبکه تِرا تأیید کرده است که سه نفر از اعضای تیم حقوقی‌اش آنها را ترک کرده‌اند. مسئولان ترا می‌گویند با وجود چالش‌های اخیر، اکثریت قریب‌به‌اتفاق کارمندان این مجموعه همچنان به این پروژه متعهد هستند.

به گزارش کوین دسک، مارک گلدیچ (Marc Goldich)، لارنس فلوریو (Lawrence Florio) و نوا اکسلر (Noah Axler)، اعضای تیم حقوقی ترافورم لبز (Terraform Labs)، مجموعه توسعه‌دهنده شبکه تِرا، همگی در ماه مه (اردیبهشت) این شرکت را ترک کرده‌اند. این خبر با توجه به پروفایل لینکدین آنها منتشر شده و ترافورم لبز هم آن را تأیید کرده است.

پس از سقوط استیبل کوین «UST»، توکن لونا و کل اکوسیستم ترا، برخی از کارمندان ترافورم لبز، این شرکت را ترک کردند. هفته گذشته برای ترافورم لبز بسیار چالش‌برانگیز بود و به نظر می‌رسد که تعداد کمی از اعضای آن در روزهای اخیر استعفا داده‌ا‌ند. با این حال، اکثریت قریب‌به‌اتفاق کارمندان این شرکت همچنان به این پروژه متعهد هستند.

ترافورم لبز در این رابطه گفته است:

ترا چیزی فراتر از UST است. این ارز دیجیتال جامعه‌ای فوق‌العاده پرشور و چشم‌اندازی روشن برای بازسازی خود دارد و تمرکز این شرکت هم‌اکنون روی اجرای طرح احیای اکوسیستم ترا است.

منبع: ارزدیــجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *