1403/01/09

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

اتفاق مهم در بازار سکه/ تغییر کانال در راه است؟

اتفاق مهم در بازار سکه/ تغییر کانال در راه است؟

در حالی که طی دو روز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با کاهش ششصد هزار تومانی روبرو شده است اما بسیاری از فعالان بازار معتقدند این روند در آینده نزدیک همچنان ادامه خواهد داشت.

اتفاق مهم در بازار سکه/ تغییر کانال در راه است؟

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت هر قطعه سکه به کف کانال ۱۰ میلیون تومان نزدیک شده است و بهای تک‌فروشی هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به ۱۰ میلیون و ۳۰۹ هزار تومان رسیده است.بسیاری از فعالان بازار معتقدند قیمت سکه در روزهای آتی از کانال ۱۰ میلیون تومان عبور کرده و وارد کانال ۹ میلیون تومان خواهد شد.

نکته مهم اما اینجاست که قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم و جدید به شدت به یکدیگر نزدیک شده و تفاوت بهای سکه طرح قدیم و جدید که در برخی مواقع بیش از یک میلیون تومان بود، حالا به کمتر از صد هزار تومان رسیده است.

قیمت نیم سکه و ربع سکه نیز ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ۳ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان گزارش شد. بهای سکه گرمی نیز ۲ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان رسیده است.

بر اساس این گزارش حباب سکه امامی و سکه بهار آزادی نیز از روز گذشته بسیار کاهش یافته است. حباب سکه امامی ۲۶۰ هزار تومان است که کاهشی در محدوده سیصد هزار تومان را در روز جاری شاهد است .حباب سکه بهار آزادی نیز امروز ۲۵۰ هزار تومان گزارش شد.

۲۲۳۲۲۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *