بازار/شرکت‌ها، سازمان‌ها و کسب و کارهای بزرگ برای امور تجاری خود ارزش زیادی قائلند ، چون بخش زیادی از سودآوری آن ها بر پایه صادرات واردات کالا یا خدماتشان است.

پس اگر صادرات واردات یک کسب و کار متوقف شود، حتما شکست خواهد خورد.

اما وقتی صحبت از صادرات واردات می‌شود، خیلی ها تصور می‌کنند که با یک فرآیند ساده مواجه هستند ، در صورتی که اینکار قوانین خاص خود را دارد و بدون داشتن تجربه و مهارت کافی نمی توان در آن موفق بود.

»»» جهت ورود به عرصه صادرات وارادات و دریافت مشاوره رایگان ، همین حالا عدد 75 را به 10009880 پیامک کنید «««

در نتیجه وجود افرادی که به این فرآیند مسلط هستند ، یکی از ضرورت های هر کسب و کار است.

حدودا 25 تا 35 میلیون

پس اگر تمایل دارید وارد این حرفه شوید و سریعا در آن فعالیت کنید چه به عنوان کارشناس یا مشاور بازرگانی در شرکت های بزرگ ، چه شخصا اقدام به صادرات وارادات کالای خود کنید ، باید از دوره ی آموزشی “مدیریت صادرات واردات” شروع کنید.

»»» جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، همین حالا عدد 75 را به 10009880 پیامک کنید «««

موسسه برهان با طراحی دوره DBA مدیریت صادرات واردات” بزرگترین بازرگانان و تاجران کشور را دور هم جمع کرده است. هدف از برگزاری این دوره ارائه راهکارهای عملیاتی به مدیران ، تولیدکننده‌ها و کسانی است که تا به حال تجارت انجام نداده اند (ساده بخوام بگم برای رفع موانع تجاری تا انتهای این مسیر در کنار شما هستند) تا بتوانید با پیش بینی نرخ ارز ، کاربردهای ارزهای دیجیتال و بازاریابی اینترنتی ؛ تحریم‌ها را دور بزنید و از فرصت‌های سودآور حوزه صادرات واردات نهایت استفاده را ببرید.

تازه در پایان این دوره گواهینامه “DBA دکترای مدیریت صادرات واردات” به شما عزیزان اعطا خواهد شد که مورد تایید وزارت علوم ، با امکان ترجمه ، تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه با قابلیت استعلام در سامانه VOHEC است.

»»» جهت استفاده از تخفیفات جشنواره زمستانه ، همین حالا عدد 75 را به 10009880 پیامک کنید «««

برخی از سرفصل ها :
فرایندهای صادرات و واردات

مکاتبات تجاری و قراردادهای بازرگانی

اینکوترمز ۲۰۲۰

روش های پرداخت خارجی و اعتبارات اسنادی

نحوه گشایش اعتبار

نحوه دریافت کارت بازرگانی

اصول حمل و نقل بین المللی

امورگمرکی و مراحل واردات و صادرات

و…

✓ کلاس ها به صورت آنلاین برگزار می شود پس امکان ثبت نام برای متقاضیان سراسر کشور وجود دارد.

شرایط پرداخت اقساط ، مشارکت نوشتاری ، صوتی و تصویری ، دسترسی به فایل های ضبط شده کلاس و ارائه گواهینامه معتبر جهت مهاجرت از دیگر مزایای این دوره آموزشی است.
پیشنهاد ویژه : از امروز تا 30 بهمن 1401 به مناسبت جشنواره زمستانه ، دوره آنلاین “مدیریت صادرات واردات” 25% تخفیف دارد

»»» پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا عدد 75 را به 10009880 پیامک کنید تا با دریافت 15 دقیقه مشاوره رایگان از متخصصان این حوزه به جمع تجار بین المللی بپیوندید «««