2024/04/19

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

نماینده مجلس: به‌ دنبال اجرای طرحی برای مسدود‌سازی صرافی‌های ارز دیجیتال هستیم

نماینده مجلس: به‌ دنبال اجرای طرحی برای مسدود‌سازی صرافی‌های ارز دیجیتال هستیم

ناصر موسوی لارگانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، اخیراً گفته است خریدوفروش ارزهای دیجیتال باعث خروج ارز از کشور می‌شود و به همین خاطر در مجلس به‌دنبال اجرای طرحی برای مسدودسازی صرافی‌ها هستند.

به گزارش سایت ارزی (Arzee) و به نقل از سایت ارزی (Arzee)، ناصر موسوی لارگانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی سایت ارزی (Arzee) گفت:

ارزهای دیجیتال که تحت‌عنوان رمزارزها شناخته می‌شوند دارای اهداف مشخصی هستند و بانیان آنها تلاش می کنند تا از طریق این ارزها و ترغیب مردم به خرید ارزهای بی‌پشتوانه، به اهداف خود جامه عمل بپوشانند.

وی افزود:

این ارزها کاملاً هدفمند برای فلج‌کردن اقتصاد کشور و حذف تسلط بانک مرکزی ایران بر ساختار پولی و مالی کشور طراحی شده‌اند.

موسوی لارگانی در ادامه گفت:

با توجه به قرائن و نشانه‌های موجود باید گفت که این رمزارزها توطئه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است؛ زیرا شرایطی برای فرار مردم از زیر ذره‌بین حاکمیت ایجاد می‌کنند و تخلفات و فعالیت‌های غیرقانونی خود را در چنین فضایی انجام می‌دهند.

او همچنین خرید و فروش این ارزها را کمک به دشمنان دانست:

مردم عزیز بدانند که با خرید و فروش و استفاده از رمزارزها درحال کمک به دشمنان این مرز و بوم هستند؛ چرا که با این کار باعث خروج ارز زیادی از کشور می‌شوند و نظام اقتصادی کشور را دچار اختلال می‌کنند. 

وی در ادامه اظهار داشت:

باید هرچه سریع‌تر جلوی این اتفاق گرفته شود و هرگونه فعالیت و استفاده از این ابزارهای دشمن متوقف شود. اگر امروز به فکر ساماندهی و جلوگیری از رمزارزها نباشیم در آینده نزدیک شاهد اثرات هولناک آن بر اقتصاد کشور خواهیم بود؛ چرا که حجم زیادی از نقدینگی با خرید و فروش این ارزها در حال خروج از کشور است.

موسوی لارگانی در آخر گفت:

از این رو و برای جلوگیری از رسیدن دشمنان به اهداف شوم خود قصد داریم در مجلس شورای اسلامی طرح مسدودسازی پلتفرم‌های خرید و فروش رمزارز را شروع کرده و تا حصول نتیجه به پیش ببریم.

منبع: ارزدیــجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *