سایت ارزی (Arzee)/ مدیرعامل توانیر به حادثه‌ای برای یکی از پست‌های برق شرق تهران و در تهرانپارس رخ داد اشاره کرد و گفت: همکاران صنعت برق در تلاشند این مشکل برطرف شود. امید است این مسئله امشب برطرف و دیگر خاموشی در این منطقه نداشته باشیم.
محمدحسن متولی زاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حدود ۴۰۰ مگاوات در مصرف برق صرفه جویی صورت گرفت که این میزان معادل تولید برق یک نیروگاه است، اظهار کرد: این میزان صرفه‌جویی که در نتیجه همراهی مردم با صنعت برق رخ داد معادل مصرف چندین استان کشور است.
وی گفت: برق به معنای واقعی کالایی است که به محض تولید مصرف می‌شود بنابراین نقش مردم در مدیریت مصرف بسیار اثرگذار است. در چند روز اخیر در نتیجه همکاری خوب مردم وصنایع بزرگ شاهد کاهش محدودیت‌ها و خاموشی‌ها بودیم.
مدیرعامل توانیر با بیان اینکه در نتیجه این همکاری در سه روز اخیر خاموشی برنامه‌ریزی شده اتفاق نیفتاد و اوج بار امروز نیز حدود ۶۳ هزار مگاوات است که نسبت به یکشنبه گذشته کاهش ۳۰۰۰ مگاواتی یافته است، ادامه داد: چند روز آینده و نیز هفته آتی روزهای گرمی پیش رو است بنابراین انتظار می‌رود باهمکاری خوب مردم و صنایع بزرگ بتوان این روزها را بدون مشکل پشت سرنهاد.
وی گفت: مردم با بکار بستن راه کارهای بسیار ساده می‌توانند به صنعت برق کمک کند بسیار موثرخواهد بود.